تحقیق-ارزیابی-مشتری-مداری-بر-اساس-مدل-سروکوال-در-شهرداری-های-استان-مازندران-مطالعه-موردی
تحقیق ارزیابی مشتری مداری بر اساس مدل سروکوال در شهرداری های استان مازندران- مطالعه موردی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 207
حجم فایل: 32 کیلوبایت
قیمت: 3900 تومان

توضیحات
تحقیق ارزیابی مشتری مداری بر اساس مدل سروکوال در شهرداری های استان مازندران- مطالعه موردی، در قالب فایل pdf و به حجم 207 صفحه

چکیده:
برای سنجش رضایت‌مندی مشتری می‌توان از مدل‌های مختلفی استفاده نمود. بر اساس نوعی تقسیم‌بندی که مورد توافق تاپفر و سباستین پافرات و همکارانش می‌باشد، مدل‌های اندازه‌گیری رضایت‌مندی مشتری به دو نوع عینی و ذهنی تقسیم‌بندی می‌شوند. مدل‌های عینی بر ایده استوار می‌باشند که رضایت‌مندی مشتری از طریق شاخص‌هایی قابل سنجش هستند که با شدت رضایت‌مندی مشتری همبستگی داشته باشند نظیر سهم بازار، تعداد شکایت، سود سالانه و. استفاده می‌کنند. بایستی توجه داشت که از آنجائیکه این شاخص‌ها در برگیرنده عقاید شخصی مشتریان نیستند، اعتبار این مدل‌ها تردید برانگیز است، به عنوان مثال میزان فروش یک محصول را نمی‌توان به عنوان رضایت‌مندی مشتری تفسیر نمود. در مقابل، مدل‌های ذهنی بر اساس سطح رضایت‌مندی نیازهای مشتریان می‌باشند. به عبارت دیگر این مدل‌ها بر اساس ادراک مشتریان از رضایتشان عمل می‌کنند. این مدل‌ها مستقیماً از عقاید مشتریان استفاده می‌کنند و رویکردی از رضایت‌مندی مشتریان ارائه می‌دهند که به ادراک آنها نزدیک‌تر است. در این گزارش به صورت دوره ای میزان رضایت مشتریان شهرداری های ایران از خدمات ارائه شده توسط آنها، با استفاده از مدل سرو کوال ارزیابی می شود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


بهارفایل

تحقیق ارزیابی مشتری مداری بر اساس مدل سروکوال در شهرداری های استان مازندران- مطالعه موردی

تحقیق سازمانهای شبکه ای

مقاله ترجمه شده الگوی تصمیم گیری چند معیاره برای اولویت دادن به فعالیت های پروژه

پاورپوینت اقتصاد دانش محور

تحقیق ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی AHP،BSC و TOPSIS (فایل word)

تحقیق مدل سرآمدي EFQM و بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت

تحقیق تاثير افزودن شیرخشک کم چرب و پرچرب بر بیاتی نان حجیم

مشتری ,رضایت‌مندی ,مشتریان ,اساس ,فایل ,مدل‌های ,بر اساس ,رضایت‌مندی مشتری ,شهرداری های ,استان مازندران ,مازندران مطالعه ,استان مازندران مطالعه ,ارزیابی مشتری مداری ,مازندران مطالعه موردی ,تحقیق ارزیابی مشتری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

103469413 deltatourism شاپور بهیان sajjadifar1 zobika مطالب اینترنتی اس تی شاپ - مرجع دانلود دانشجویی کشور moeen01 معلم دختر فلانی